Reklama

W wolnej chwili

Zero waste marketing w Google. Podpowiadamy jak reklamować żeby zarabiać!

Samo uruchomienie marketingu w wyszukiwarce Google nie oznacza jeszcze sukcesu firmy. Wielu przedsiębiorców nawet nie zarabia na reklamie w sieci. Tymczasem wyeliminowanie kilku bardzo popularnych błędów pozwala całkowicie odmienić losy biznesów promowanych w Google. To właśnie z myślą o takich osobach przygotowaliśmy rekomendacje specjalistów w zakresie niezwykle ważnej optymalizacji pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads. Zero waste marketing umożliwi Ci realne zarabianie i rozwijanie dotychczas prowadzonej marki. Sprawdź.

[ TEMATY ]

Google

Mat.sponsorowany

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

SEO czy Google Ads? Zobacz jaka metoda rekomendowana jest dla Twojej firmy

Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.

Reklama

„Dzięki wyszukiwarce Google stoisz przed szansą docierania do dziesiątek a nawet setek Klientów dziennie. Musisz jedynie zadbać o odpowiednią widoczność na liście organicznej czy też płatnej. Z wyszukiwarki każdego dnia korzysta kilka milionów unikalnych użytkowników z Polski. To wynik rekordowy i zupełnie nieosiągalny dla alternatywnych metod marketingowych. A jest ich wiele!”

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Unikaj podstawowych błędów i skończ z przepalaniem budżetów w Google

Idealnie dobrany kanał marketingu potrafi przynieść maksimum korzyści, pod warunkiem, że do minimum zostanie ograniczona liczba błędów na etapie tworzenie reklamy w wyszukiwarce. Jako świadomy przedsiębiorca, powinieneś zwrócić szczególną uwagę na 3 podstawowe aspekty: budżet, słowa kluczowe oraz optymalizację. I dotyczy to zarówno pozycjonowania stron internetowych i kampanii Google Ads. Odpowiednio ustalona suma finansów przeznaczonych na promocję pozwoli Ci skutecznie rywalizować z najgroźniejszą konkurencją. Jeżeli dobrze dobierzesz frazy, mocno zmniejszysz ryzyko utracenia potencjalnych Klientów na rzecz rywali, a dodatkowo możesz zwiększyć jakość pozyskiwanych leadów i zminimalizować koszt dotarcia do partnerów. To samo można powiedzieć o optymalizacji w przypadku pozycjonowania i reklam Google Ads. Poprawa nagłówków, wezwań do działania i średniej stawki CPC dla kanału sponsorowanego to polecane przez ekspertów zabiegi. Co dodatkowego możesz zrobić w SEO? Tutaj ważną rolę odgrywają pozyskiwane linki, publikacje w prasie internetowej czy zabiegi wewnątrz firmowej strony.

2021-12-08 12:30

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Firma Google wprowadza innowacje zapobiegające samobójstwom

[ TEMATY ]

Google

Adobe.Stock

"Udało się porozumieć z firmą Google i jeśli ktoś wpisze teraz do wyszukiwarki słowa klucze typu: +samobójstwo+, to na pierwszym miejscu, pojawiają się odnośniki do stron z telefonami zaufania" – powiedział PAP Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak.

"Udało się porozumieć z firmą Google i jeśli ktoś wpisze teraz do wyszukiwarki słowa klucze typu: +samobójstwo+, +nie chcę żyć+ czy +jak się zabić+, to na pierwszym miejscu, zamiast linków do stron z poradami, jak skutecznie pozbawić się życia, pojawiają się odnośniki do stron z telefonami zaufania" – powiedział PAP Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak.
CZYTAJ DALEJ

Słynny już na świecie film „Najświętsze serce” trafi do polskich kin!

2025-12-05 10:12

[ TEMATY ]

film

Najświętsze Serce

Karol Porwich/Niedziela

Fenomen francuskiego kina religijnego wreszcie zobaczą polscy widzowie. Głośny film „Najświętsze serce” („Sacré Coeur”) – produkcja, która we Francji stała się sensacją i nieoczekiwanym przebojem box office’u – wejdzie do polskich kin 20 lutego 2026 r. Dystrybutorem jest Rafael Film.

„Najświętsze serce”, wyreżyserowane przez Sabrinę i Stevena Gunnell, zaskoczyło francuską branżę filmową już w pierwszym tygodniu wyświetlania: uzyskało najlepszy od 2021 r. wynik liczby widzów na jedno wyświetlenie. Mimo skromnego budżetu i braku znanych nazwisk film przyciągnął tłumy – przed kinami ustawiały się kolejki, a widzowie opuszczali seanse głęboko poruszeni. Dodatkowej rozgłosu dodały kontrowersje: zakaz ekspozycji plakatów w metrze i na dworcach czy odwołanie seansów w Marsylii tylko zwiększyły zainteresowanie publiczności. W kilka tygodni film obejrzało ponad 400 tys. widzów.
CZYTAJ DALEJ

60. rocznica - Dziesięć najważniejszych postanowień Soboru Watykańskiego II

2025-12-07 12:50

Autorstwa Lothar Wolleh - Praca własna, CC BY-SA 3.0, commons.wikimedia.org

Sześćdziesiąt lat temu, 8 grudnia 1965 roku, zakończył się Sobór Watykański II. Ten dwudziesty pierwszy w historii sobór powszechny obradował w latach 1962-1965. Ogłosił 16 dokumentów, reformujących niemal całość życia Kościoła: cztery konstytucje (trzy dogmatyczne, jedną duszpasterską), dziewięć dekretów i trzy deklaracje.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję